مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 27 بهمن 1400 ساعت 10:022022-02-16سياسي

اجازه بهره برداری به کنارگذر اسدآباد نمی دهیم 


نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر اهمیت جان مردم  تا برطرف نشدن مشکلات و نواقص ایمنی کنار گذر اسدآباد اجازه افتتاح و  بهره برداری به این طرح را نخواهیم داد.

- ایسنا/همدان نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: به خاطر اهمیت جان مردم  تا برطرف نشدن مشکلات و نواقص ایمنی کنار گذر اسدآباد اجازه افتتاح و  بهره برداری به این طرح را نخواهیم داد.

کیومرث سرمدی واله در گفت وگو با ایسنا از افتتاح و بهره برداری کنار گذر اسدآباد در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: پروژه کنار گذر اسدآباد سالها از آغاز عملیات آن می گذرد که به دلیل طولانی شدن این طرح ، از سال گذشته پیگیر اتمام و تکمیل آن بوده ایم و بخشی از عملیات نیمه تمام آن تکمیل شده است.

وی افزود: در جلسه هفته گذشته کنار گذر مطرح کردیم برای افتتاح اگر قرار باشد موارد ایمنی طرح دیده نشود اجازه بهره برداری کنارگذر را نمی دهیم تا کار انجام شود.

سرمدی واله با تاکید بر اینکه بحث ایمنی طرح و جان و سلامت مردم برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است و با این شرایط اجازه بهره برداری طرح را تا زمان مرتفع شدن نواقص ایمنی آن نخواهیم داد، تصریح کرد: هفته قبل قرار بر آن شد تا با حضور معاون عمرانی استانداری و معاون فرمانداری شهرستان یک تیم فنی از راه و شهرسازی، راهداری ، راهور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجازه بهره برداری به کنارگذر اسدآباد نمی دهیم 

اجازه بهره برداری به کنارگذر اسدآباد نمی دهیم